MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

onsdag 5 oktober 2011

Minns ni mig?

Hej ni som läser!
Ja, jag vet det var ett tag sen!
Men, det är ju bättre sent än aldrig.

Jag jobbar mycket och för tillfället orkar jag inte så mycket mer, har till och med fått lägga ner träningen ett tag pga att jag har fått bröstsmärtor igen.

Så nu är det på tiden att jag börjar lyssna på min kropp och tänka lite på mig själv!

Snart, snart är det tid för min ögon operation så det kan ju dröja en stund innan nästa inlägg kommer, för jag kommer ha svårt att läsa och framför allt läsa på dator skärmen ett tag.

Men så fort jag kan så kommer jag berätta mer.

I förra veckan var det ju väldigt dimmigt ute och en förmiddag när jag skulle köra barnen till dagis, så sa den stora:
-Mamma, varför är det så skrynkligt ute?

Haha!

Det tog ju en stund att förstå vad hon menade men sen fattade jag att det var dimman.

De är för roliga de små liven.

Jag saknar det oerhört mycket när jag är på jobbet, som tur är så har vi oftast fullt ös medvetslös på jobbet så jag hinner inte tänka på dem allt för mycket när jag är där.

Ja som sagt jag har inte hunnit med så mycket mer, för det som händer på mitt jobb stannar på mitt jobb och det tänker jag inte berätta något om här.

Tjinge ling så länge så återkommer jag inom kort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar