MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

måndag 24 oktober 2011

Öron inflammation!

I torsdags började jag bli lite förkyld, inte så konstigt med tanke på att barnen varit jätte förkylda.
På kvällen när jag låg i soffan framför TVn så började jag få ont i öronen.

Sen blev det bara värre och värre, på natten fick jag gå upp och leta rätt på nässpray och panodil för jag hade så ont så jag knappt kunde sova.

Sen på morgonen så tog jag med en topps vid hörselgången och vad var där?
Jo, blod!

Ja då kunde jag ju lista ut att jag fått öron inflammation och att trumhinnan brustit.
Det gjorde fortfarande ont men inte lika mycket.

Så iväg till jobbet, där fick en av våra läkare titta, jodå, rött som bara den men han kunde inte se något hål.
Men det kunde varit så litet så det hade dragit ihop sig igen.

Så han skrev ut lite penicillin till mig.

Och eftersom jag har små barn som går på dagis så är det troligen Hemofilus bakterien jag fått.
Så då var det ett annat penicillin jag skulle ha.

Hoppas bara det hjälper snart, är fortfarande helt lomhörd på det örat, det är lite obehagligt att gå omkring och inte höra ordentligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar