MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

måndag 17 oktober 2011

Nattens övningar!



Ungefär så här har den lilla dottern sett ut varje natt sen vi kom hem från sjukhuset, de först nätterna så tänkte jag att det säkert var en del av bearbetningen av det hon varit med om.

Men hon har inte slutat snarare har det blivit värre.

Natten till i går så orkade jag inte mer så till slut så fick hon komma in i vår säng och efter mycket skrik och bråk så somnade hon till slut, men om jag skulle röra mig eller ändra läge så sätter hon sig upp direkt.
Och det är inte ens att tänka på att man skulle kunna gå på toa för så brakar hela helvetet lös igen.

I natt tog det priset, hon somnar som vanligt strax innan sju, men satte sen igång vid åtta igen, fick henne att somna om.
Sen gick vi och la oss och så började det igen vid 22,30 man hade ju precis själv hunnit somna.

Det var helt stört omöjligt att få tyst på henne, ingen aning om vad detta kan vara, är lite förkyld men har ingen feber.
Provat med mat, torr blöja och aldvedon men inget hjälper!

Så det var bara att gå upp, då blev hon tyst.
Långt om länge typ vid 00,30 fick jag henne att somna om i soffan, vi slumrade  där till 01,30 då jag bar upp henne försiktigt.
Man vågar ju knappt andas!!

Men hon förblev sovande!!.......

En liten stund!

Vid 03,45 var det tid igen, hon väcker ju den stora också så hela familjen är ju vaken.
Ja inget hjälpte nu häller så det var att gå upp igen, kul när man ska upp och jobba, klockan ringer 05,20!

Vid 04,50 fick jag henne äntligen att somna igen, sen ringde ju min klocka men den vaknade hon inte av som tur var.

Maken kom ner och vi beslutade att jag fick stanna hemma, det var helt stört omöjligt att han kunde vara det (jag tyckte det annars eftersom jag precis varit hemma en vecka för ögonen) man kan ju inte gärna lämna ett barn på dagis om inte sovit något och som det visade sig sen när hon vaknade är jätte förkyld!

Så nu har vi varit uppe sen 05,20 efter att ha sovit drygt 2 timmar i natt, känns kul.

Hoppas hon sover efter middagen.

Måtte hon sluta vråla så här om nätterna snart för man orkar ju nästan inte gå till jobbet när hon håller på så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar