MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

lördag 29 oktober 2011

Min man, en galen man!


Min man är en galen man!

I veckan när vi satt och tittade på TV så hör vi båda ett ljud vi känner igen.
MJAU, MJAU!!!
Man kan liksom höra på mjauandet att katten har något med sig!

Och det hade han, en liten, liten mus!

Och vad gör han?

Jo, han släpper den i köket så den springer in och sätter sig under köksbordet, helt livrädd.

Hur ska man få tag på den nu då?
Den är ju inte så lätt att fånga där under och katterna bryr sig inte när vi är hemma.

Vet ni vad maken gör?
Nä, hur ska ni kunna veta det.

Han hämtar luftpistolen!!!!



Sen tar han luftpistolen och skjuter den lilla musen.
Det är ju rätt bra att pricka den i och för sig för den är ju inte så stor!

Så musen dog, men nu har vi ett hål i listen efter kulan från luft pistolen!!!!

Ja min man är en galen man!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar