MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

tisdag 7 februari 2012

I dag!

I dag vet jag inte hur det känns!
Tycker allt är tungt och jobbigt, tålamodet räcker inte till.

Det är dax för ett kuratorsbesök i eftermiddag och då brukar allt kännas tungt.
Vi får väl se hur det går i dag.

Vet inte om det känns så här för att det på torsdag är tid att bege sig till arbetet och ut i verkligheten igen.
Då ska allt var "som vanligt" igen.
Man ska må hyfsat bra och klara av att arbeta.
Måtte det gå bra.

Barnen är hemma från dagis i dag pga att den lilla hade 39 graders feber i går. Tänk vad det orkar trots feber, en annan hade legat nerbäddad och hade inte kunnat röra sig, men de går och går.

I dag är hon feberfri och det är fullt ös.

Maken kommer hem efter lunch för att ta hand om dem när jag kör till kuratorn.
Jag sa att om hon fortfarande har feber så får han vara hemma i morgon.
Men du är ju hemma säger han.
Ja men jag är sjukskriven av en anledning.
Men han är en sån nyckelkompetens på företaget så det hade nog gått under om han inte går dit.

Tur för honom att barnen kan gå till dagis i morgon då.

Ja vi får väl se hur det går i dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar