MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

måndag 6 februari 2012

Rasande fart!

Ja, helgen gick i en rasande fart!

Den stora dottern skulle ju sluta med napp på eget initiativ.
Hon skulle ge den till morfar sa hon hela dagen.
Ända fram till vi skulle åka, då ångrade hon sig.
Nej, NEJ NNEEEEJJJJ!!!!
Jag vill inte!!!

Självklart behövde hon inte, men nu har vi sagt att när hon fyller 4 år, då är det slut!

Söndagen spenderade vi hos fina familjen Grave.
Makarna skulle såga träd och fixa med bilar.

Så vi bestämde oss för att grilla korv.
Jag köpte lite engångs grillar med mig dit.
Men BBRRR vad det var kallt ute, blåste gjorde det också!!

Jag är ju frusen av mig också så jag tyckte det var fruktansvärt.
Så vi bestämde oss för att grilla korv och äta inne.
Inte lätt för de små trollen att äta korv i overall heller.
Jag kan nästan se all ketchupen framför mig!

Men gott var det.

Sen gick vi ut och kollade vad herrarna gjorde.
Dit gick rätt bra men hem!!!!
De kunde nästan inte gå, det var så jobbigt och det var säkert 300 meter hem.
Alla skulle åka en pulka, mina barn var värst de bara vrålade som tokar båda två!!!
Härligt!!

Så det fick bli att stuva in dem i bilen och bege sig hemåt, den stora frös så hon nästan gick av på mitten.

Så det fick bli en brasa och varm oboy framför den för att hon skulle töa.

Ingen mat skulle de ha heller, ingen av dem.
När den lilla inte äter så är det något som är fel, men i natt kände jag att hon hade feber hon var helt kokhet så det berodde nog på det.

Den stora har sovit utan blöja hela helgen, fredag natten gick bra ingen olycka där inte, men lördags natten kom hon vid 23,30 och sa att någon hade kissat i hennes säng för inte var det hon själv.
Så det var att gå upp och fixa till.

I natt väckte jag henne när jag lade mig vid 22 så hon fick kissa, tänkte att nu kan hon ju hålla sig.
Men hon kom vid 01,30 och sa samma sak.
Så upp igen och fixa till.

I morse när jag plockade undan all den våta tvätten så undrade hon varför jag gjorde det, jag sa att du råkade ju kissa i sängen i natt.
Nehe, det var inte hon det var Thea.
Haha!!
Ja det är bra man skyller ifrån sig.

Men än säger hon inte att hon vill ha blöja så vi kämpar på, snart vänder det kanske, men i natt ska jag ha nya sängkläder framme så jag slipper springa och leta mitt i natten.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar