MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

lördag 11 februari 2012

Ljuset i tunneln!

Då var man tillbaka på jobbet.
Det känns riktigt bra faktiskt.
Skönt att vara tillbaka hos alla fina arbetskamrater.

Det känns som om livet håller på att återvända så smått.
Går inte omkring och maler hela dagarna, utan det kan faktiskt gå NÄSTAN en hel dag utan att jag tänkt på vår lilla baby.
Det är skönt!
Börjar se ljuset i tunneln!

I dag är det lördag och då att det tid för vår överraskning till Fru Grave som hon fick av oss när hon fyllde år.
Jag kan inte berätta än vad som händer (om hon skulle läsa) men jag kan lova att det kommer bli trevligt.

Skönt att få en stund bara vi vuxna, känns som om det behövs nu efter allt som hänt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar