MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

måndag 16 april 2012

Jobbig dag!

I går var det tid!
Vi hade ordnat barnvakt.

Så efter middag begav vi oss mot Halmstad!
Konstigt skyltat var det till kyrkogården men till slut hittade vi dit.

Vi letade reda på en karta och då såg vi att vi var på helt motsatt sida mot där vi skulle vara, men vi beslöt oss för att gå.

Det blev en skön promenad dit.

Men till slut kom vi fram.

En fridsam plats, med en ljusstake där man kunde sätta in sina gravljus.
Man fick bara ha ljusen där och inte sätta dem var som helst.

Vi tände ett ljus.
Sen la vi en tiger där andra hade lagt lite minnes saker.

Där får han ligga så bebisen kan gossa med honom om den vill!


Det var jobbigt att säga farväl!

Men väldigt välbehövligt just nu.
Jag behöver verkligen komma vidare!

Orkar inte gå omkring och mala detta hela tiden.

Jag kommer nog att åka dit några gånger i bland när det känns tung och tända ett ljus, men nu har man någon stans att åka.
Det är lite lättare så.

Jag kan åka dit och vara ledsen och sen lämnar man sorgen där när man kör där ifrån och är glad när man kommer hem.

Det är inte så långt från jobbet, så man tar kanske en runda det hållet när man kör hem från jobbet ibland.

Efter vi hade varit där så körde vi en runda och åt lite, jag behövde det innan jag kunde åka hem.

Det var en jobbig dag men det är ändå skönt att det är gjort!

1 kommentar:

  1. ❤❤❤❤❤ Vars ett hjärta till er alla 5 & den varmaste av kramar /a

    SvaraRadera