MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

fredag 27 april 2012

Hur var det med servicen?

Ja, det var ju det här med snabb mats stället som skulle skicka någon form av kompensation.
Det gjorde de.
Vi fick två vuxen menyer och två barnmenyer på detta stället.

Trevligt tänkte jag, det kommer vi utnyttja så småningom.
Men sen pratade jag med en vän som varit på samma ställe och ätit bara ett par dagar senare.
Då hade hela familjen blivit matförgiftad där.

Nu får man nog fundera mer än en gång på om man vill åka dit igen.
Hade varit bättre om "värdechecken" gällt på vilken restaurang som helst men det gör det ej.

Synd!

1 kommentar:

  1. Klart ni ska gå! Blir ni matförgiftade kanske ni får både menyer och kaffekuponger nästa gång;-)
    Puss

    SvaraRadera