MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

lördag 14 april 2012

Nytt jobb!

I dag var vi ute.
Vi håller på att fixa inför att bygga en ny ute plats.

Det behövdes lagas lite i fogar på teglet och vissa delar av grunden behövdes putsas om.

Detta fixade jag i dag, jag fixade även detta på bilden.
Jag byggde upp en ny tröskel mot ytterdörren.
Fint blev det!

Kanske skulle skola om sig till murare?

Först var det bara jag och den lilla hönan som var ute.

Hon var i sandlådan och jag höll på att putsa grunden.
Helt plötsligt var där oroväckande tyst, gick till sandlådan där var hon ej kvar.

Var hittade man henne?

Jodå ute i hästhagen som gränsar in till vår tomt på tre håll.

Klappa hästapollen sa hon stolt!

Där är bara elstängsel in i hagen, men ingen ström är på, det är väl både på gott och ont!

Så det var bara att klättra in och hämta henne.

Blir väl snart att hägna in hela trädgården!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar