MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

onsdag 25 april 2012

VAB.....igen!

Trodde och hoppades att jag skulle kunna jobba en full månad denna månaden.
Men så blev det inte.

I går började de krypa fram, små prickar.
Var först lite osäker men sen kom febern.

Och i dag är det solklart.

Den stora börjar bli en prickig korv och har fått Vattkoppor.
Det blir fler och fler prickar och hon tycker att det kliar.

I dag blir det att köra och fixa kyl skum så kanske det lindrar lite.
Hon har svårt att låta bli att riva på dem men jag försöker hjälpa med potatis mjöl och svala kläder.

Så det blir att VABA några dagar vi får turas om jag och maken.

Fortsättning följer................

1 kommentar:

  1. Ah lilla Julie, hoppas att det blir hyfsat lindrigt. Då får vi se om lillhönan klarar sig eller inte.. Hur gick det med löftet om att ni skulle få ngt på posten efter att ha fått gammal frukt? Puss ❤ A

    SvaraRadera