MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

fredag 20 april 2012

Service!

I dag var jag iväg med barnen och skulle köpa regnställ till dem.

Regnställen hittade jag, den lilla började bli trött och jag visste att om jag stoppar in henne i bilen så somnar hon.
Sen vaknar hon och ska ära och sen får man inte henne att sova mer.

Så jag beslöt att det fick bli ett besök på en snabbmats kedja med stort M.

De fick vars en meny och frukten/grönsakerna beslöt jag mig för att den skulle vi äta hemma.

När vi kom hem och jag skulle lägga in frukten/grönsakerna i kylen så såg jag bäst före datum hade passerat.

Vi har varit på samma ställe innan och råkat ut för samma sak.

Så jag mailade dit och förklarade mitt ärende.

Sen tog det knappt 2 timmar så ringde telefonen.
Då var det chefen från restaurangen här som hade fått ett samtal från huvudkontoret.

De skulle se över och ändra sina rutiner ang detta och jag skulle även bli kompenserad.

Det skulle komma hem något på posten.
Får se vad det blir.

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar