MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

lördag 7 april 2012

Känslor!

Jag har ju vetat att det skulle komma.
Jag har ju själv önskat att det skulle komma.
Men när det verkligen kom så väller alla känslor upp igen!

I torsdags damp det ner ett brev i brevlådan, det var från kyrkan i Halmstad.
Redan när jag såg kuvertet så fick jag en klump i magen.

Det var ett brev, där det stod att jag nu är välkommen till minneslunden på kyrkogården i Halmstad.

Vilket betyder att vår lilla bebis har blivit begravd.
Jag har ju själv fått kämpa en del för att få veta när det har skett.

Och nu är det så.
Alla känslorna kom tillbaka när jag läste brevet.
Allt blev jobbigt och tufft igen.

Jag är inne i en period för tillfället då jag tänker på det flera gånger dagligen.
Jag tycker det sim skett är jävligt orättvist!
Varför skulle det drabba oss.
Det hade ju snart bara varit två månader kvar tills lilla knytet skulle komma.

FAN!!

Ska bli en tur dit snart.
Ska bara fixa barnvakt till de andra två, de ska inte följa med.
Vet att det kommer bli tufft, men det är nödvändigt ont!
Jag hoppas det blir ett avslut.

Återkommer mer ang detta vid ett senare tillfälle.

1 kommentar: