MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

fredag 27 april 2012

Liten sjuk prickig korv!

Min stora lilla tjej är så sjuk.
Ja, det är ju den äldsta av dem, den lilla har inte fått det ännu.....

Vi får se om hon får det eller om hon "klarar" sig.

Men i alla fall, den "stora" ser ut som en prickig korv.

Hon plågas väldigt av klådan.

Jag har provat det mesta i klådstillande väg.

Potatis mjöl, bad, svalt vatten, något skum från Apoteket som är mot vattkoppor, Tavegyl och en bedövnings gel.
Men inget hjälper henne.

Hon skruvar på sig i panik och gråter och säger:
-Det kliar mamma!!!

Hoppas det lättar snart, hon har inte sovit på två nätter och det gör ju inte det bättre.

Man känner dig elak som gör att barnen får detta, men jag tänker att det är bättre att de har det nu när de är små än när de är större.

De ska ju ha denna sjuka ändå.

Hoppas bara hon är piggare tills på söndag då vi ska ha 4 års kalas för henne.

1 kommentar:

  1. Lilla söta Jullebulle❤ Måtte det gå fort över för stackarn. Skönt när det väl går över. Får väl hoppas att lillhönan får en lindrigare pärs när det blir dags för henne.

    SvaraRadera