MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

måndag 7 maj 2012

Då kör vi VAB igen.....

Ja, då var det dag igen.
VAB!

Denna gången är det den lilla som fått vattkoppor.
Men sen är det gjort.

Såg de första prickarna i går, sen när hon vaknade i dag var hon helt prickig och nya prickar dyker upp hela tiden.

Hon har fått i munnen också, hade svårt att komma till ro och somna efter middagen, det var då jag såg dem.
Hon ville inte ha nappen i munnen, det är ju inte så konstigt.

Så det blir att vara hemma denna veckan också.
Kommer inte ha arbetat en hel månad denna "terminen" när jag går på semester.
Men så är det ju när man har barn.

I dag var jag även med och svarade på ett par frågor som ska vara med som resultat i en uppsats.
Kul!
Fick en förfrågan här på bloggen om jag ville vara med och svara på frågor om gemenskapen mellan mammor.

Och det ville man ju.

Allt för forskningen.

Hoppas jag kunde hjälpa till.

Men jag skulle vilja ha värmen kvar som var förra veckan!
Usch det är kallt i vinden, men gött där det är lä och där solen lyser.
Barnens tjocka byxor blev kvar på dagis i fredag.

Vi hade ju inte riktigt räknat med att de skulle vara hemma igen.
Så det fick bli en tur dit i dag för att hämta dem i dag så vi kan vara ute och leka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar