MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

lördag 12 maj 2012

Fredags mys!


Maken är ju på vift som sagt och i går hade jag och barnen fredags mys!
Den stora hade ju önskat sig tacos och det fick det ju blir.
Hon åt så mycket så jag tror aldrig hon har ätit så mycket någonsin.
Hon klapp nästa två st stora mjuka bröd med fyllning.
Gott gott!

 Nu behöver hon nog inte äta på några veckor.
Den lilla prickiga korven åt inte så mycket för hon har munnen full med vattkoppor så det är svårt för henne att äta.
Lite majs fick hon nog i sig men det var väl det hela.

Sen blev det soffan, lite godis och Trassel i DVDn.

Så det blev massor av mys.

I dag begav vi oss mot Ljungbyhed och hälsade på min fd svägerska och hennes son.
Ja, en av döttrarna var också där.
Sonen hade vattkoppor han också men i startfasen, så han var inte super pigg.
Men det gör inget.

Alltid lika kul att de dem och prata.
Synd de bor så långt borta bara.

Skulle kört in om "mormor och morfar" (barnens) på vägen hem men de var inte hemma.
Jag hade ju inte berättat att jag skulle dit.
Då rasade världen för den stora.

Men hon var nog lite trött för när vi bara hade kört en liten bit så somnade hon.

Nu har vi precis ätit lite middag. Fick bli tacos i dag också.
Brasan är tänd.
Tänkte stoppa barnen i badkaret snart så kan de krypa upp i soffan och gosa sen tills de ska sova.

Maken kommer hem någon gång under morgondagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar