MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

fredag 25 maj 2012

Ut i friska luften!

Jag ska jobba hela helgen.
Det tar ju emot lite när det är sånt fint väder.
Går på i em.
Men det är lite lättare denna helgen för det är storhelg så vi får ju lite mer betalt.
Nu har vi ju nästan normal betalning som vi brukar säga.

Men för att få komma ut i friska luften så fick det blir en cykel tur till dagis.
Vädret var ju underbart, det blåste nästan inget heller.

Ända problemet var att det var massor av myggsvärmar!

Så det gällde att stänga munnen så man inte svalde några när man körde igenom dem.
Blä, lite äckligt faktiskt när där är så många på samma ställt.

SÅ nu hoppas jag att alla får en härlig helg med massor av sol och mys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar