MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

fredag 25 maj 2012

Egen tid!

I går fyllde min älskade lilla unge två år!!!
Stort stort GRATTIS!!
Tiden har verkligen rusat i väg!

Vi hade lite mys på förmiddagen med paket och annat skoj.
Strax efter middag dök mormor upp.
Det var ju toppen tyckte barnen.
Eller ja den stora den lilla sov ju just då.

Vid två kom maken hem och då lämnade vi födelsedagsgrisen, storasyster i tryggt förvar hos mormor och begav oss iväg på lite ensam tid.

Turens mål var Gekås!!
Barnen var i akut behov av sommarkläder!

Så vi var där uppe vid halv fyra och efter var sin korv att ladda med gav vi oss in.
Men där var nästan inget folk så det var inga problem.

Barnen fick en hel del kläder, UV-dräkt skulle också köpas så man inte behöver vara så orolig för solen när de är ute.
Jag hittade en jätte fin UV-dräkt med solskyddsfaktor 40. En rosa som den stora hade önskat med Hello Kitty på.

Sen blev det ju lite annat man ändå skulle ha, tvätt medel, diskmedel, hygienprodukter.
Och massor av annat smått och gott.

Vi var hemma vid ca 20,30 då sov den lilla men den stora var vaken.
Hon var helt över trött så hon var inte lätt att få i säng men med lite mutor om att få prova lite nya leksaker i dag så gick det bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar