MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

söndag 27 maj 2012

En hund som skäller.....eller......?

I natt eller ja tidigt i morse, vid fyra tiden vaknade jag av barnen.
Den lille ville ha välling och det var varmt på deras rum.
Så hon fick välling och en torr blöja sen kröp jag ner i min säng igen.

Då hörde jag något som skällde.
Det lät som en hund, jag började fundera på vad det var för en hund för jag tänkte här är ju inga hundar.
Visst grannen har hund men den skäller aldrig och den är inte ute på natten.

Man låg ju och irriterade sig lite på detta.

Till slut sa mannen:
-Visst tror du att det är en hund som skäller?
-Ja, vad skulle det annars vara?
-Det är ett rådjur!
-Va?
-Ja, du har aldrig hört ett rådjur skälla va?
-Nä!

Sen rullade vi upp rullgardinen och så riktigt, där var ett rådjur.
Konstigt har aldrig hört något liknande.

Då har man varit med om det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar