MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

torsdag 2 maj 2013

Stora tjejen!

I morgon fyller stora tjejen 5 år!
Så då är det dax för kalas!

Det skulle ju handlas och det var meningen att jag skulle göra det i kväll, sen skulle maken fortsätta bygget av lektornet, barnen har fått i födelsedags precent.

Men barnen var på gott humör så jag tog en chansning. 

Jag åkte och handlade ensam men alla tre. 
Passade på när minstingen skulle sova, stoppade henne i bärselen och in i affären.

Det gick jätte bra, hon sov tills vi kom till vällingen, då tog jag ut henne ur selen så blev hon nöjd igen.

Sen har den stora sagt att hon vill ha hål i öronen, jag har sagt att det får bli när du fyller fem.

Så i morse frågade jag igen om det var säkert att hon ville.
Jodå, det ville hon.

Jag hade förklarat flera gånger att det gör lite ont osv.

Jag fick tag på ett ställe där de kunde ta i båda öronen samtidigt.

Så vi fick en tid nu på em.
Hade Emlat henne innan.

Det gick bra, hon blev lite ledsen precis när det det gick igenom men det gick över fort.

En mycket stolt tjej blev det sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar