MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

fredag 17 maj 2013

Väggen är klar och barnen går i sömnen!

Väggen är äntligen klar!
Jag blev nöjd!

Tycker ni det är snyggt?

Nu ska det bara köpas lite snygga magneter och upp med lite papper.

Den går ju även att skriva på men tänkte vänta någon dag extra för att vara säker på att det är riktigt torrt.

Den äldsta dottern har börjat gå i sömnen igen, hon har ju gjort det förr i perioder.

Förra veckan hittade jag henne sittandes högst upp i trappan med trosorna vid anklarna.
Hon var kissig. Tur jag hittade henne innan hon kissade.

I förrgår kom hon ner till oss när vi tittade på TV. Hon säger inget, svarar inte när man pratar med henne.
Ögonen är öppna men helt tomma.
In på toa och sen är det bara att följa henne upp igen.

I går kväll hörde jag hur någon pratade på barnens rum.
Klockan var nästan 23.30.
Maken gick dit och då var det hon, som gick runt, runt på rummet. Sen kröp hon omkring lite, sen hade hon lagt sig igen.

Jag hörde hur maken frågade henne om hon var vaken, hon svarar oftast inte.

Vi får se om hon fortsätter annars får vi nog sätta upp grinden så hon inte trillar ner för trappen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar