MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

fredag 3 maj 2013

Liten och förkyld!

Litet hjärta har blivit väldigt förkyld.
Var rätt ok i går på fm, blev sen värre och värre under dagens gång.
Framåt em blev hon otröstlig och ville inte äta och så har det varit.

Väldigt ledsen svårt att äta pga täppt näsa.

Inte lätt när man är så liten och mår dåligt och vi inte kan hjälpa.

I går kväll kom även första febern.
38,5 så det blev koksalt, snorsug, nässpray och supp alvedon.
Men hon har mått dåligt i natt, haft väldigt svårt att komma till ro.

I morse fick hon samma behandling och nu sover hon gott.
Ända problemet är att jag håller på att explodera, skulle verkligen vilja att hon åt, men samtidigt vill jag inte väcka henne.

Hon får sova en liten stund till, får se om hon vaknar av sig själv eller jag blir tvungen att väcka henne.

Hoppas hon piggar på sig snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar