MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

onsdag 1 maj 2013

Hinner inte med!

Tiden verkligen rusar iväg och jag hinner inte med!!
Skulle verkligen vilja trycka på paus just nu!

Man märker ju på barnen hur fort det går.
Den minsta har redan börjat vända sig från rygg till mage och börjar ju bli stor, hon är ju tre och en halv månad redan, hur gick det till?

Jag får nästan panik när jag tänker att jag aldrig mer ska ha en sån liten!
Vad ska man då göra, de är ju så gossiga, älskar livet just nu, hon är alldeles lagom i ålder tycker jag.
Jag försöker verkligen njuta men ibland tar tröttheten över och man orkar inte njuta riktigt.

I dag för fem år sen låg jag på en BB avdelning för mitt vatten med den stora hade gått, det gick Valborgsmässoaftons natt.
Då var jag ju dock bara i v.36 så jag blev inlaggd.

Hon blir ju 5 år på fredag!
Min lilla lilla tjej fyller fem år!!!

Hur gick det till?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar