MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

fredag 7 november 2014

Ät teamet!

I onsdags var det dax, att få träffa ät teamet.
Det består av logoped och dietist.
Logopeden träffade vi för ca två månader sen, men dietisten har vi inte fått träffa sen innan sommaren.

De var ändå nöjda med hennes tillväxt, de tycker att hon får i sig precis så mycket hon ska för att klara sig.
Så just det var de inte så oroliga över, det kändes ju skönt.

Vi fick en plan med mat vi ska ge henne hemma, på dagis ska de köra på som tidigare.
Sen fick vi ett återbesök om en månad för utvärdering.

Vi har även sen tidigare fått en tid till barnmottagningen, jag har ju inte varit riktigt nöjd med den läkaren vi träffat, men tänker också att ska vi byta så kommer det väl dra ut ännu mer på tiden.

Men i veckan kom det en ny kallelse, de hade bara flyttat tiden, det var fortfarande samma dag. Men en Överläkare skulle vara med.
Har kollat lite vem han är och tydligen är han barnendokrinolog, så jag hoppas det blir bra.

Många säger att han inte är så social men han ska vara mycket kompetent och det är det som är det viktigaste för mig.

Så jag hoppas det blir bra, dietisten frågade om hon också fick vara med och för min del går det bra.
Är ju lättare för henne att höra direkt från läkaren också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar