MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

tisdag 18 november 2014

Stor TV

Förra veckan var det dax!

Att bege mig till Göteborg!
Familjen körde mig till tågstationen tidigt på måndags morgonen, lite tårar från äldsta dottern blev det men hon kommer ha det bra.
Mötte min kollega på tågstationen och sen var det bara att köpa biljett och bege oss.

Resan upp gick bra, vi han lämna in våra väskor på hotellet också innan vi begav oss mot skolan.

Efter mycket letande så hittade vi till slut fram där vi skulle vara. Det var alldeles för lätt att hitta därför rörde vi till det lite innan vi kom rätt.

Utbildningen var verkligen kanon.
Sen begav vi oss mot hotellet igen.
Hotellet är nyrenoverat överallt utom på den delen där vi ska bo, där var det inte gjort något alls.
Vi fick byta rum tre gången innan vi till slut fick ett rum där man kunde rulla ner OCH stänga fönstret.

Denna gigantiska TV fanns på rummet, vi delar rum så det gäller att jag ligger plant på rygg annars kan min kollega inte se TVn. 
Haha! 

Jag trodde faktiskt inte det fanns såna här "tjock TV" längre!

Julie ringde mig på måndags kvällen och var ledsen, hon ville att jag skulle komma hem.
Men hon hade lugnat sig sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar