MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

tisdag 18 november 2014

Veckan fortsätter

Frukosten och matsalen på hotellet var helt fantastiskt!
Den nya delen av hotellet var något ut över det vanliga.
Inspirerat av tidigt franskt 1900 tal.

Så det var vi väldigt nöjda med, vi ska bo på samma hotell i fyra veckor så vi kommer ha det bra med denna maten.


Vi har lärt oss otroligt mycket på utbildningen så det är väldigt givande.
Jätte bra föreläsare och intressanta ämnen.

Enda negativa var att jag blev kanonförkyld.
Kände av det på måndagen när vi åkte och sen blev det bara värre och värre.
Så sista dagen i skolan på torsdagen var en riktig plåga, man ville bara hem och lägga sig.

Kom hem sent på torsdagskvällen, familjen hämtade mig på järnvägsstationen i Laholm, det var mysigt att se alla igen.
Man har ju saknat dem lite.

I helgen blev inte förkylningen bättre, jag skulle ha haft jobbat men det gick inte. Så jag fick vara hemma och sova.
Har sovit mycket i helgen, det verkar som om det behövdes.

Nu är det två veckor till vi ska tillbaka till Göteborg igen, då börjas det med en tenta på måndags morgonen. 
Så jag vet vad jag ska göra med min tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar