MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

fredag 28 november 2014

Hur trött kan man bli!

Hur trött kan man bli?
Det har jag fråga mig själv hela veckan.

Just nu är jag hur trött som helst, denna veckan har varit tuff.

Jag jobbade hela förra helgen, fredag till måndag och vi hade att göra om vi säger så.

Var ledig i tisdags men då var det dax att plugga.
Har ju en tenta på måndag och man vill ju inte misslyckas.

Sen jobbat onsdag och torsdag skulle haft jobbat i dag också men jag Vabar för jag ska träffa en barnendokrinolog med Alam.

I kväll är det kalas, i morgon måste vintedäcken på bilarna och adventsljusstakarna upp i fönsterna.
Vi måste storhandla för kylskåpet är tomt, huset hade behövt städas.
Sängarna ska renbäddas
På söndag är det pepparkaksbak med lattefamiljerna på förmiddagen och simning för två av tjejerna på kvällen.

Sen måste jag packa väskan och plugga lite någon stans där i mellan.

PHU!!

På måndag är det dax för göteborg igen.
Det ska bli så skönt att komma iväg och bara vara.
Slippa den värsta av stressen.

Äta gott och slippa laga någon mat själv.
Sen var det ju det där med tentan.
Jag hoppas den går bra, de som varit där och gjort den säger att den inte är svår, men vi får väl se hur det går.

Återkommer i eftermiddag med resultatet efter läkarbesöket, hoppas han kommer med något vettigt och inte bara att hon är fin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar