MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

måndag 3 november 2014

Nattskräck!

Den lilla fick ett anfall av nattskräck i förra veckan.
Hon hade sovit tre timmar och vaknade helt hysterisk.


Det gick inte att få kontakt med henne, hon bara puttade bort oss när vi tog upp henne och skrek NEJ, NEJ, NEJ!!!!
Så jag fick ta ner henne i vår säng, allt för att hon inte skulle väcka de andra barnen.

Här nere fortsatte hon.
Det höll väl på i 10-15 minuter och sen somnade hon om.

Men hon fick sova hos oss resten av natten, man orkar ju inte springa.

Sen hade hon ett anfall natten mellan lördag och söndag också.
Men då var hon så övertrött så hon somnade skrikande, nej, nej.
Så det kan ha varit att hon vaknade till och var lika arg.

Men man vill ju gärna trösta dem men det går inte.
Kvittar vad man gör så slutar hon inte, man får liksom inte kontakt med henne. 
Hoppas bara att de inte kommer för ofta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar