MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

måndag 3 november 2014

Nattligt besök!

Natten mellan fredag och lördag så var dörren ut till där katten och hunden sover öppen.
Hunden låg och snarkade i soffan som hon brukar göra om nätterna.

Men katten kunde komma och gå som hon ville.

Jag vaknade vid 6,30 tiden av att hon var i sängen och kallade på mig.
Hon brukar göra så när maten är slut, så i ren reflex gick jag upp och gav henne mat.

Då kom de två stora ner för trappan och tyckte det var morgon.

Så då var det lika bra att starta TVn och ge mellan barnet välling också innan jag kröp ner igen.

Det var då jag såg den, i vår säng vid fotändan låg den.
En liten present från katten.


Bekæmpelse af mus

En liten död mus låg där.

Så jag fick leta upp ett par handskar och ta den med och ut med den.

Det är nu det börjar med den årstiden när man får presenter av katten.
När hon tror att vi är hungriga och behöver mat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar