MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

tisdag 14 december 2010

Hus bak!


Förra veckan slog jag och dottern till och bakade pepparkakor.
Vi köpte dock degen, orkar ju inte vara hur flitig som helst.

Som ni ser så kavlar dottern på, hon tröttnar dock snabbt och åt mest deg i stället.
Men jag slog på stort och gjorde ett pepparkaks hus från grunden.

De hade roliga husformar på Maxi så jag köpte en sån så lite fusk var det allt.


Haha! Huset blev skit fult men det var kul att ha gjort det från början och jag har ju gjort ett det är väl det som räknas.

Jag kämpar på med mitt jämnvikts program hos vikväktarna, inne på tredje veckan nu.
Det går bra vågen rör sig inte och det är ju bra.

Men jag tycker det är lite jobbigt nu när man ska börja äta så mycket igen, men det är ju bra nu till jul när en och annan liten pralin hittar sig in i munnen.

Det är väl dax att erkänna hur det har gått för mig.
-10,5 kg på 9 veckor.
Det känns jävligt bra, och jag är mycket stolt över mig själv.
Jag fuskade inte en enda gång så det är väl därför det gick så bra.
Så nu är jag nöjd.

Fick dock en kommentar av en kille förra helgen han sa:
-Ja nu börjar du ju komma en bit på vägen det syns ju lite.
-Eh va, ja jag hoppas att det syns när man gått ner så mycket annars har jag nog jävligt mycket att ta av.

En smäll skulle han ha!
Haha!

Han menade kanske det som en kommentar men det kom ut helt fel.

Jaja nu får jag rusa barn ska matas hämtas lämnas, ja ni vet.
Höres!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar