MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

torsdag 2 december 2010

SNÖ!

Nu är vintern här, jag tycker det är mysigt med snön.
Även om vi inte har fått så mycket här.
Var hemma hos min bror och hans familj förra helgen de hade fått mycket mer snö än vi.
Men men det är ljust och fint.
Och KALLT!!!!
Jätte KALLT!!!!!!!!

Jag har lite svårt att ha vantar på eftersom jag fortfarande har bandage på mitt finger.
Så fingrarna är som isbitar.
Men det finns ju tumvantar så jag får väl skylla mig själv.
Det är lite svårt att köra bil med tumvantar bara.

Men det är ljust och fint, så jag har hellre det så här än mörkt trist och slask.
Hoppas bara det får ligga hela vintern nu.

I morgon ska stygnen på mitt finger tas, ja jag hade ju kunnat göra det själv med de sitter ju på fel hand och man behöver nästan två händer när man ska ta dem.
Samtidigt tycker jag det är lite skönt att någon annan gör det så kan de ta ansvar för att allt går rätt till och att det ser bra ut.

Hoppas bara jag kan börja böja riktigt på fingret sen.
Det är fortfarande stramt och jag kan inte böja riktigt på det men det kommer väl.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar