MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

söndag 26 december 2010

JULAFTON!

Stress, stress och stress!

Varför ska det alltid vara så till jul?

Nästa år får det nog bli ändring på det!

Efter tomteritten och den lilla hade ätit så bar det iväg ut på vägarna.
Hem och lasta av det mesta, packa ny mat till den lilla och så iväg igen.

Vi blev lite sena men det hade vi sagt.
Men det handlade om 15 minuter så vi var rätt snabba ändå.

Maten skulle serveras 13,30, det var ju lite tidigt men om gamla farmor skulle orka så fick det bli så.


Barnen var trötta trots att de sovit hela vägen till Falkenberg men det blir ju så mycket folk och intryck så det påverkar dem nog mycket.

Tomten kom på besök även här!

Mycket Julklappar blir det!








Men det är trevligt att träffa alla makens syskon hit och dit!

Barnen leker bra men de vill inte dela med sig!




















Nu är julen slut och i morgon är en vanlig dag, tur är väl det för jag har svårt att klara av stressen och sömnbristen.

Humöret blir värre än vanligt.
Det är tur jag har en man som står ut med mig och mitt humör.

Som sagt nästa år blir det bara ett besök och sen tillbringar vi nog resten av julen här.
Så får väl folk komma hit om de vill träffa oss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar