MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

söndag 26 december 2010

LILLE JULAFTON!


Så här fin gran hade vi i år.
Maken sa att man inte kunde stoppa en gran i bilen för det kunde barra, så jag fick lösa det på egen hand.

Säger bara Plastic fantastic!

Jag tycker den blev fin och gran måste man ju ha.
Det är tur att han har en fru som klarar av det mesta själv!













Den lilla tjejen gillar tomteluvan och önskar er alla en riktigt god jul!




Lille Julafton alltså den 23:e december tillbringar vi alltid med släkt och familj på min sida hemma hos mina föräldrar i Ljungbyhed, detta har blivit en tradition sedan 2003!
Mysigt tycker nog alla.
Det är den enda gången på året som man träffar kusinerna hade vi inte gjort detta så hade vi nog aldrig träffats.

Jag brukar stanna över natten för på Julaftons morgon är det tomteritt, då kommer ridklubben med hästar och är utklädda till tomtar och så kastar de godispåsar till barnen.
På Spångens gästis som bara är ett stenkast från mina föräldrar så pausar de och där serveras det glögg och godis.

Jag tycker det är mysigt!
Visst barnen är ju trötta på Julafton för man är uppe länge och de sover inte hemma, men men det är en gång om året så då får det vara så.



Det är jobbigt är man är liten och trött!












Tomten kom på besök då också, hur skulle han hinna med alla barnen på julafton, han tyckte dock att där var varmt och hade lite svårt att läsa fast han hade glasögonen på sig.

Den stora dottern blev rädd för tomten men så småningom gick det över och hon hämtade sina klappar själv.

Jag fick gå och natta den lilla så jag missade en del av julklapps utdelningen och när hon öppnade alla sina paket.

Men mysigt var det och jag hoppas att vi alla ses igen till nästa år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar