MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

onsdag 8 december 2010

Säkerhetsdosa!

Man har ju en såndär säkerhets dosa till Internet banken.
För inte så länge sen lyckades den stora dottern med att blockera den.
Då tar det 5 dagar innan man kan använda den igen.

I dag var hon väldigt tyst, Julie var är du?????
Här..................
Var????????????
Vid datorn........

Då har hon krypt in under bordet där vi har datorn och sitter och leker med säkerhets dosan.
När jag tar dosan och trycker igång den så står det BLOCKERAD!

Mmmm kul, igen.

Ringer telefon banken.
Tryck in ditt personnr xxxxxx-xxxx tyst du har tryckt in fel antal siffror var god försök igen.
xxxxxx-xxxx tyst du har tryckt in fel antal siffror var god försök igen.

Va f*n
Äh jag skiter i det jag ringer till banken i Laholm i stället, vad händer då, jo de kopplar bort mig!

Mmmmm det går bra nu!

Till slut fick jag ringa från mobilen för att komma fram.

Hon säger det går mycket fortare att låsa upp den om du åker till ett kontor, annars tar det 5 dagar.

Jag väntar gärna dagar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu ska jag gömma den på ett mycket bra ställe så hon inte kommer åt den.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar