MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

måndag 7 juni 2010

Får klara mig själv!

Herre gud vad tiden rusar!

I dag var det tid för maken att återgå till jobbet, då har han varit hemma sina 10 dagar som man får ta ut samtidigt.

Så nu får jag klara mig själv!
Efter en natt med lite sömn, den lilla har ätit och ätit och ätit, verkat orolig, undrar om hon haft ont i magen?
När klockan var 02,30 och hon hade ätit 4-5 gånger och ändå hade svårt att komma till ro så fick hon lite ersättning. Efter lite mer bök somnade hon och sov till halv sex.

Började med att göra vid mig själv i morse och sen den lilla, man ville nästan inte väcka henne för att klä på henne eftersom hon inte sovit så mycket. Men hon kan ju inte följa med till dagis utan kläder.
Sen fick hon lite mer mat, när jag själv satt och åt kom den stora upp.
Hon kläddes på och fick mat, 10 minuter innan vi skulle åka till dagis protesterade den lilla och ville ha mer mat.
Typiskt, i med mat och iväg, kör in på parkeringen två minuter i nio, hon ska vara där nio för då börjar sångstunden. Men vi han, och vi han innan regnet kom.
Skönt att börja med en mjukstart med stora dottern på dagis ett par timmar.

Helgen har ju varit underbar med sol och värme, kändes riktigt som sommar.
I lördags åkte vi till mina föräldrar i Ljungbyhed och blev bjudna på grillad korv och jordgubbar. Gott!
Tack för det!
I går åkte vi till svärfar och hustru där fick vi också fika, mysigt.

Eftersom jag inte fått sova så mycket i natt tänkte jag passa på nu när den lilla dottern sover en stund.
Så det är bäst att jag slutar nu, annars blir jag sittande här hela dagen och lär vara så trött sen så jag inte orkar med den stora när hon kommer hem.
Mys i regnet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar