MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

måndag 21 juni 2010

Lattemamma träff

I lördags var det tid.
Vi skulle träffas igen!
Alla lattemammorna med barn och respektive.
Trevligt planen var att vi skulle vara ute, men när vi kom dit så vräkte regnet ner så vi fick hålla oss inne, men det gjorde inget det var trevligt ändå.
Alla mammorna lekte med barnen medan männen roade sig med öl och att titta ut på grillarna.
Det är ju så det brukar vara :)


Här roar sig männen!

Men trevligt var det, Erika och Jens som hade arrangerat det hela hade verkligen lyckats.
God mat, korv och hamburgare.
Ja två av männen gav sig ut i regnet och grillade.
Det tackade vi för.

Det var jätte trevligt att träffa alla igen, två nya tillskott har kommit till lattefamiljen också, en gosse på 2 månader och min lilla dotter på snart en månad så vi förökar oss det är aldrig fel.
Vi var samlade alla familjer utom en som inte kom. Lite synd men så är det.
Tänk så stora våra barn har blivit.
Det var fullt ös på barnen, det är skönt när de roar sig själv lite som de gör nu i denna åldern.

Vi försökte samla de alla i soffan för fotografering alla var med, men Love ville inte så han fick sitta i mammas knä.
Här har vi alla barnen:

Erika med Love, Viktor, Anton, Elton, Melie och Julie

2 kommentarer: