MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

tisdag 15 juni 2010

Regn, regn och REGN!!!!!

Va fan är detta??????
Svensk sommar i ett nötskal!!!!!
Regn, regn och åter REGN!!!!!!
Man kan ju bli deprimerad för mindre, varje gång man tänkt gå ut på promenad så regnar det.
Nu får det väl ändå vara nog, jag vill ha sommar!

Här hemma rullar det på, den lilla har magknip i bland men förhoppningsvis är det bara tillfälligt.
Det var ju det här med amningen.
Ja nu har jag bestämt mig att sluta, det är verkligen inget för mig.

Har varit en plåga från första dagen, med sår, svampinfektion som har gjort att det gjort så ont när hon suger att man skulle kunna slå ner någon.

Droppen kom i torsdags, vet inte vad som hände men framåt eftermiddagen blev jag lite öm i ena bröstet, inga knutor direkt, tänkte detta känns inte bra så hon fick suga mer från den sidan.

Jag mådde inte riktigt bra på em och gick och lade mig vid 21 tiden.
Då började det, frossa, och hög feber.
Herre gud vad jag blev sjuk.
Jag frös så att jag trodde jag skulle dö.
Maken satt på nedervåningen och jag ville bara att han skulle komma upp och värma mig.
Men jag frös så att jag inte ville ta mig upp ur sängen.
Kalla kunde jag inte heller för jag ville inte väcka den stora dottern.
Febern steg till 39 grader brukar ligga på sådär 36,2.

Fredag morgon var jag fortfarande så dålig att maken fick vara hemma från jobbet för jag kunde inte passa båda barnen själv.

Jag hade fått ett stort rött märke på det bröstet som ömmat dagen innan.

Var på BVC på eftermiddagen och hon hade inte gått upp så mycket.
Troligen spänner jag mig så mycket eftersom det gör så ont att det inte rinner till någon mjölk.
Då bestämde jag mig.

Nu får det vara nog!

Tänker inte fortsätta plåga mig själv mer, tre veckor får vara nog.
Jag hade gärna fortsatt för det är ju mysigt om det fungerar med det gör så ont att det inte är värt det, man kan ju inte plåga sig själv hur mycket som helst.

Men jag sörjer det mycket och varje dag ångrat jag mitt beslut.
Men vad ska man göra.

Nä nu får jag försöka hinna ut innan regnet kommer så att det blir någon promenad i dag.
Ha det gött i regnet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar