MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

tisdag 29 juni 2010

Förskolan!

Hej alla!
Hur går det i värmen??
Skönt är det så länge man inte gör för mycket.

Ja beslutet är fattat att jag SKA lämna dottern även v.31 och 32.
Jag mailade rektorn och frågade om jag slapp betala om jag höll henne hemma.

Då fick man till svar att eftersom det är en förening så sparar de ju pengar om jag har henne hemma och de slipper sätta in vikarier.
Jo det kan jag ju köpa.

Sen kom kommentaren som fick mig att bestämma mig.
Hon skrev: Ja föräldrarna får ju själv välja om det ska vara barnförvaring eller en pedagogisk verksamhet.
Va i helvete!!!!
Jag betalar för att det ska vara en pedagogisk verksamhet oavsett om det är sommar eller ej.
Jag blev så arg så bara för det ska jag lämna henne.
Det är möjligt att vi gör något kul och jag håller henne hemma men de ska räkna med henne och sätta in personal så att det räcker.

Jag har börjat röra på mig lite, det är ju aldrig fel.
I går körde jag till förskolan lämnade dotter och bilen och sen gick jag hem.
Då var jag tvungen att gå tillbaka när det var tid att hämta eftersom bilen stod där.
Blev en promenad på totalt 1,1 mil.
Blev en likadan runda i dag.
Jag kan säga att jag är lite stum i benen nu och har fått världens största blåsa på ena stortån.
I morgon får nog bli en vilodag.

Ha det gött i solen och smörj er ordentligt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar