MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

onsdag 9 juni 2010

Fullt ös medvetslös!

Jaha! Då har maken jobbat 3 dagar.

Måndag och tisdag har gått bra för den stora dottern har varit på dagis, och tur har väl det varit.
Den lilla somnar inte förrän 01,30 om nätterna.
Ligger och knorrar och är missnöjd, vill äta hela tiden.

Var och vägde henne i går, har gått upp 180 g på 5 dagar.
Sköterskan på BVC trodde inte det är som hon är hungrig om nätterna utan att hon har magknip och då äter hon pga det och då får hon mer ont i magen.
Och så blir det en ond cirkel.
Det som var positivt var att jag verkar ha mat så att hon klarar sig och blir mätt.

I natt har det gått något bättre, inte ätit så ofta typ var 3:e timme, så det är väl godkänt.

I dag har vi varit hemma alla tre, jag hade en dröm om att kunna vara ute och rasta den stora men regnet vräker ner.
Hur kul är det?
BLÄ!!!
Man kan ju bli deppig för mindre.
Så hon fick hjälpa mig att städa lite, gav henne en dammtrasa sen roade hon sig ett tag samtidigt som hon gjorde lite nytta.
Haha!
Är det barnarbete???

Vi gick även musjakt.
Huset har luktat död mus ett par dagar utan att vi hittat orsaken.
Mysigt!
Men i dag fan jag orsaken.
Långt in under en byrå låg den.
En gammal död mus, så j***a äckligt.
Det hade till och med kommit lik maskar i den.
Fy och så var man tvungen att flytta den.
Fram med sopskyffel och iväg med den.
Torkade golvet hoppas lukten försvinner snart.

Nu är det makens jobb resten, dammsuga och torka golvet när han kommer hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar