MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

torsdag 6 januari 2011

2011

Ja julen är slut, och nyår tillbringades i soffan, med två sjuka barn och en sjuk man.
Det säger väl allt.
GOTT NYTT ÅR!!!!!!!!!!!! Föresten.

Måndagen efter Jul började det, den lilla fick feber.
40 grader, tänkte att det är väl något tillfälligt, hon var trött men annars mådde hon väl inte förkyld eller något annat.

Febern fortsatte, på onsdagen var det den stores tur så fick hon hög feber men hon var även förkyld.

På torsdagen var den lilla feberfri på dagen men den stora var fortfarande sjuk och ovan på allt så blev maken sjuk på natten till torsdagen.

Underbart!!!!

Två sjuka barn och en sjuk make det kan inte bli bättre.

På torsdags kvällen begav jag mig för att storhandla inför nyår, jag och tre tusen andra, visste att det skulle vara så , men tänkte att det är bäst att köra fall i fall jag också skulle bli sjuk.
Ja så alla nyårsplaner blev inställda så jag bestämde mig att hyra film när jag ändå var i stan, det har vi inte gjort på jag vet inte när.

Så nyår var det jag och maken, den stora dottern somnade kl 17.
Vi åt god middag och sen toblerone fondu till efterrätt.

Den lilla ville inte sova dock, hon var så ledsen och bara skrek.
Undrade om hon hade ont någonstans eller hon bara mådde allmänt dåligt.

Hon fick feber på kvällen igen och blev även förkyld då och så här har det fortsatt.

UNDERBART!!!!!!

Maken fick vara hemma från jobbet på måndagen också.
Den stora blev feberfri på tisdagen men trött och tagen av det.

Den lilla har fortfarande feber från och till, var hos dr med henne med de hittade inget så de trodde att hon haft ett virus från måndag till torsdag och sen fått något annat på torsdag kväll då hon även blev förkyld.

Nu rosslar hon och piper från bröstet, hon låter som en KOL patient.

Hoppas inte det är något allvarligt.

Vi får väl se hur det går.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar