MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

tisdag 25 januari 2011

Oj!

I dag var det 8 månaders kontroll för den lilla, ja hon är ju inte så liten längre.
Men hon är min lilla.

Det är alltid lika spännande när de ska vägas och mätas.

Hon hade växt 3 cm på längden men bara gått upp 65 g i vikt på 2 månader.
Oj, det är ju lite lite, sköterskan satsade på att hon gått upp 800g!
Ja det var ju innan jag la henne på vågen.

Ja ny kontroll om två veckor då får vi hoppas hon har lagt på sig lite, måste ju bero på att hon varit så sjuk i år, först influensa i två veckor och nu magsjuka 2 gånger på 1 vecka, det kan ju få vem som helst att gå ner i vikt.

Jaja inte så mycket att göra man kan ju inte trycka ner maten i halsen på henne utan det är väl bara att uppmuntra henne när hon väl äter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar