MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

måndag 10 januari 2011

Hoppsan!

Hoppsan som det kan gå.

Ja, jag är lite prylkåt som min man säger och jag har varit sugen på en iPhone 4 nu ett tag.

Därför ringde jag till 3 eftersom jag är bunden där med min nuvarande telefon, ja ville förlänga bindningstiden, ändra abonnemang och få en ny telefon på köpet.

Men se det fick man inte!

Man fick inte förlänga sitt abonnemang förrän man har tre månader kvar på bindningstiden!!!
Varför det???
Om man binder sig ännu längre har det ju ingen betydelse de förlorar ju inget på det.

Har gått och gruvat mig och retat mig på detta hela helgen.

Så i dag ringde jag igen.

Jag skulle vilja betala av mitt abonnemang och avsluta det, kan man det?
Ja visst svarar han!

Hoppla, då räknade han ut hur mycket jag skulle betala för att betala av bindningstiden, som sträckte sig till 2012-02!!!!!!!!!
Ja det blev ju inte mer än 900 kr.

Skönt att slippa det, så band jag om mig på ett nytt abonnemang och fick då en ny telefon på köpet!!!!!!!!!!!!!

Satan så gött!!!!!

Då vill du binda dig 24 månader sa han?
NEJ, 18!!!!

Jag räknade nämligen på detta, där står på deras hemsida att oftast blir det billigare om man binder sig längre men i detta fallet blir det dyrare!
Man tjänar 500 kr på att binda sig 18 månader!!!!
Fast man samtidigt betalar för telefonen!!!!

Men nu måste jag ju vänta på telefonen och det vill man ju inte man vill ju ha den nu, något som var positivt var att där står 4-6 veckors leverans på deras hemsida men säljaren sa 2 veckor.
Hoppas på det!!!

Så när den är kommen kommer det fler bilder här på bloggen, blir lättare att lägga in då!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar