MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

torsdag 6 januari 2011

UT!!!

I går var det tid, den stora dottern var hyfsat pigg.
Det första hon sa när hon vaknade och såg att det kommit mer snö var, åh titta mamma så mycket snö kan vi gå ut?
Då förstod jag att hon är på bättringsvägen.

Så på eftermiddagen var det tid, tänkte jag kunde passa på att skotta lite när vi var ute ändå.

På med kläder, underställ, halsduk, vantar, mössa, overall och stövlar ut med ett barn, nästa på med underställ. halsduk, vantar, mössa, raggsockar och overall.
Ner i vagnen och ut med nästa.

När vi varit ute mindre än 5 minuter säger den stora, mamma kan vi gå in igen?

VA????

Nä, har jag nu pälsat på er båda så får vi vara ute lite.

Hon tyckte inte det var kul eftersom hon inte kunde gunga.

Jaja 30 minuters frisk luft är bättre än inget.

Jag fick skottat halva uppfarten i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar