MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

måndag 24 januari 2011

Simskola del 2!

I går var det tid för minisim!
Den lilla fick ju stanna hemma från sitt babysim eftersom hon hade magsjuka.

Jag förklarade för den stora att i dag får vi försöka göra som "fröken" säger annars kan vi inte fortsätta går dit.
Jo det skulle hon göra!

Hon var så duktig!!!!!!!!!!!

Visst stimmade hon till det emellan åt men vad gör det hon är ju inte så gammal och det ska ju vara roligt också.

Men sen fick vi pausa och försöka göra som "fröken" sa.

Och hon försökte faktiskt!!!

Så i går DÖK hon själv sittande från kanten!!!!!!!!!!!!

Och hon "simmade" liggandes på en platta sprattlade hon med benen, man skulle hålla i den så de inte sjönk och när de kände sig säkra så kunde man bara hålla lätt med fingrarna så den inte slog runt.

Släpp mamma, SLÄPP!!!!!
Sa hon och det gick ju hur bra som helst visst hon blev lite ivrig i bland och då slog den runt men då var det bara att fiska upp henne och börja om.

Man blir stolt i sitt mamma hjärta när man ser att de kan så mycket fast de är så små!!!

Om några veckor ska vi åka till Lalandia ska bli mycket spännande att se hur hon reagerar där.
Hon kan ju använda sina kunskaper!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar