MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

måndag 17 januari 2011

Baby och mini sim!

I går började jag på baby och mini sim med mina barn.

Först var jag iväg med den lilla på baby sim, hon blev helt vilt när hon kom i vattnet!

Man skulle kalla på henne och få ögonkontakt så hon kunde dyka, men jag vet inte om det var för att det var nytt, eller om det var att där var så mycket ljud runt om som hon inte kunde sortera ut ljudet av mig eftersom hon bara hör på ett öra.

Vi får väl se om det går bättre nästa gång.

Sen var det bara att köra hem, packa om sakerna och iväg med den stora.

Hon var lite mer otålig, vi fick vänta på kanten för där var en lektion innan vår, men hon sa hela tiden, kom nu mamma så hoppar vi i, kom nu mamma!!!

Sen när det väl var vår tur, så skulle vi börja med att hoppa från kanten det gick ju bra, nu hoppar jag skrek hon!

Men sen skulle vi göra lite andra övningar, krabbgång och sprattla med benen.

Men se det skulle inte hon göra.

Hon skulle BARA hoppa från kanten!!

Nu hoppar jag mamma!

Hon kan ju ta sig upp själv så det är ju bra, men hon är som en ål i vattnet, det var sångstund och hon slingrar sig, jag sa jag tappar dig snart. Men hon bryr sig inte.
Hon är ju inte alls rädd om hon kommer under vattnet, det är ju både på gott och ont!

Hon förstår ju inte hur farligt det är, hon vet ju att jag brukar fiska upp henne efter ett tag.

Haha!

Tokunge, ja hon lugnar kanske sig efter ett par gånger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar