MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

lördag 29 januari 2011

Håll tyst!

Jag måste lära mig att hålla käft!
På den förskola min dotter går, ja det är ju både förskola och skola upp till klass 6.
Där finns en hemsida som så läge dottern gått där i September 09, har varit under uppdatering.
Varenda gång man går in så står där, sidan är under uppdatering.

Mmm, namnen på barnen i lilla gruppen går i förskoleklass i dag, så den är ju inte uppdaterad de sista 4 åren!

Och jag och min stora käft var ju tvungen att klaga på detta, det behövs ju reklam för skolan eftersom det är privat.
Så jag sa till styrelsen att antingen får ju någon sköta den eller så får den tas bort!

Maken sa till mig att jag inte ska klaga så mycket för då får jag kanske göra det själv.

Det är ju som så att jag är ju intresserad av min dotters liv så vi engageras oss mycket i förskolan, fixar och donar.
Städar och fejar när det är tid för det.

Så i går var vi ute och åt, där var med en kompis som sitter i styrelsen på förskolan/skolan.
Då kom det:
-Du som är så engagerad du är inte intresserad av att sköta hemsidan???
-Va?

Satan, varför kan jag aldrig vara tyst!

Ja vi får väl se hur det blir med detta, jag vill ju först veta vad det innebär och om vi blir av med något annat ansvarsområde då.

Men visst om jag gör det själv så kan jag ju inte gnälla sen och det blir ju gjort det vet jag.

Ja vi får väl se hur det går.
Fortsättning följer......................

1 kommentar:

  1. Hi hi ja ibland ska man knipa käft ;-)
    Men håller med, lite dålig uppdatering må jag säga!
    Trevlig helg!

    SvaraRadera