MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

måndag 17 januari 2011

Ett par timmar!

I Lördags hade jag skaffat barnvakt ett par timmar på dagen!
Eller ja skaffat och skaffat jag frågade mamma och pappa för det är bara de som passar våra barn.
Ja min bror hade ställt upp om jag frågat.

Så när det var tid för den lilla att sova få fm så packade vi in sakerna i bilen och begav oss till Ljungbyhed och lämnade av baren, jag var mest orolig för den lilla. Hon är väldigt mammig just nu, det räcker att jag går utanför rummet så börjar hon mammammamamamama!!!

Men vad ska man göra hon kan ju inte mer än skrika.
Så jag och maken körde till Väla och Ikea.
Det enda vi skulle ha var en nu stol till den stora dottern, så vi började på Ikea, fall i fall de skulle ringa och vi var tvungna att köra hem så var det bäst att ha det gjort.
En stol blev det och sen slank det ner två lampor till sovrums fönstren också.

Sen gick vi in till Väla, käkade lunch i lugn och ro och bara gick och tittade.
Ja maken shoppade loss både en jacka och en skjorta blev det.
Jag kände inte att jag behövde något, har ju mycket kläder som jag inte använt på flera år som jag kan ha nu så det är ju kul.

Det var välbehövligt att komma iväg bara jag och maken, ett par timmar gör rätt mycket.

Men nu dröjer det ju ett tag till nästa gång!


1 kommentar:

  1. åååå vad härligt å få ett par timmar tillsammans, känns som det var evigheter sen!!Det kommer väl en tid efter småbarns åren, tror jag!!!!!hoppas jag!!!!
    Kram Johanna

    SvaraRadera