MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

måndag 24 januari 2011

Roa litet barn!

Ja vi satt ju i karantän i helgen och hur ska man då roa ett litet barn på strax under 3 år.
Jag sa till henne ska vi åka och handla så kan vi baka?
Jo det skulle vi, så jag och hon gav oss iväg till affären i lördags morse och handlade lite.

Sen skulle vi baka Chokladbollar, haha!
Tog av henne tröjan, tänkte inte så långt som att byxorna också kanske skulle av!
Hon stod på sin pall och vi kletade!

Haha!

Hon är så söt först tycker hon det är jätte läskigt att bli kladdig om händerna så hon sa, mamma ta bort det.
Förklarade då att vi får vänta tills vi är klara.

Sen skulle de ju rullas, inte så lätt det blev mest som biffar, men vad gör det.

Kul hade vi!

När vi var klara hade hon smet på pallen som hon trampat runt i och på armarna upp till armvecket, så jag sa:
-Stå still så ska jag snart hjälpa dig jag ska bara tvätta mig!
Undertiden jag tvättade mig tog hon sig själv på magen,
-Vänta, rör nu inget så ska jag strax hjälpa dig!
-Mmm
Och sen tar hon händerna och stryker de i rumpan på sina byxor!

Haha!

Hade jag tänkt mig för så hade jag ju tagit av byxorna också innan vi började!

Men gott blev det!

Kan tillägga att jag spritade både mina och dotterns händer innan vi började spritade även av köksbänken.
Ville ju inte ha in några magsjuka baciller i chokladbullarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar