MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

torsdag 17 mars 2011

Blodbad!


> I kväll blev det blodbad här hemma! Såhär fin blev den lillas hacklapp jag hade inte sparat pappret jag torkat henne med och mina kläder låg redan i tvätten. Det var såhär att vi lagade middag och den stora skulle hjälpa till. Vi har en såndär trappstege i köket. En pall med ett trappsteg om ni fattar. Den brukar hon stå på när vi grejar i köket. Så hon hade den och den lilla reste sig mot den samtidigt som den stora flyttade den. Så den lilla trillade och slog munnen mot ett av hörnen på trappsteget! Det blödde rätt bra får jag säga! Men är man nästan 10 månader så gapar man inte så lätt och absolut inte när någon ber mig, men till slut fick jag se och det ser ut som om den där strängen som sitter mellan överläppen och tandköttet gått av. Stackars liten som redan har så ont av sina tänder som fortfarande inte kommit nu fick hon ännu mer ont. Hon ville inte ha. Någon kvällsmat för man såg att det gjord ont när hon försökte äta. Jag hoppas det är bättre i morgon.
>

1 kommentar:

  1. Agnes ramlade oxå för ngn vecka sen och då gick den strängen av, blödde lite men slutade fort. Men jisses vad rädd man blir :-O

    Hoppas ok med lillan nu!
    /Sara

    SvaraRadera