MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

söndag 27 mars 2011

Lördagen som gick!

Ja som ni alla vet var det ju lördag i går och för vår del betydde det storstäd på förskola och skola!

Ja det är inte så farligt som det låter, vist vi städar allt och då menar jag ALLT, alla leksaker hamnar i diskmaskinen väggar, tak och golv skuras. Fönster putsas osv ja ni förstår säkert.

Det blir så rent och fint och vi gör ju detta för våra barn.



Så mormor och morfar dök upp tidigt 07,40 kom de, den lilla skrek som vanligt när hon såg morfar men det brukar gå över snabbt.

Så vid 08,15 begav vi oss.

Vi städade hall, toa och lekrum i lilla gruppen och jag hittade ett äckligt avlopp i toan som jag så klart var tvungen att ge mig på, men maken fick ta över för det var för grisigt.

Så han blev kvar där ett tag innan vi fortsatte in på fritids och städade där.

Men nu rinner vattnet ner och inte köttfärsås upp!!!!!!!!!!!!

Vi var kvar där till 12,40, sen var vår dag över, det är rätt trevligt man kan mellan varven pratat lite med de andra föräldrarna och det är ju kul.

När vi körde hem bestämde vi oss för att köra förbi den nya vindkraftverks parken som byggs en bit här ifrån, de blir SJUKT stora.

Tror där ska bli tre stycken och rycktet säger att de ska bli 150m höga!!!!!!!!!!!!


Detta på bilden intill är ju den där knoppen där bladen sitter på högst upp, helst otroligt stor!

Om ni tittar noga på den översta bilden så kan ni i långt ner till höger se en man med gul jacka som sitter under den vita biten som är motor och "knopp"













På eftermiddagen begav vi oss till den fina lekplatsen i Laholm!
Men inte utan bråk, den stora skulle INTE åka dit, och när vi väl kom dit så ville hon INTE åka hem!!!


Den lilla gillade att gunga i alla fall!

Som det brukar vara så vet ju mamma och pappa bäst om vad de tycker är kul, lite kallt var det ju men skönt i solen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar